آ

  • آتش پور، حمید نقش تعدیلی ذهن‌آگاهی و پذیرش در پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی براساس کمال‌گرایی دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 49-66]

ا

  • ارجمندنیا، علی اکبر تأثیرآموزش مهارت مثبت‌نگری بر شادکامی و باورهای غیر منطقی دانش‌آموزان نابینا [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 21-34]

  • اسدی، محمد مهدی نقش واسطه‌ای استحکام من در رابطه بین ابعاد کمال‌گرایی و نشانه‌های اضطراب [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 1-18]

  • اکبری، عباس بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس خردمندی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 19-34]

  • اکبری چرمهینی، صغری بررسی تحولی هوش معنوی از نوجوانی تا سالمندی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 1-18]

  • اکرمی، ناهید نقش شفقت خود در پیش‌بینی بخشایشگری و همدلی در جوانان [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 35-48]

ب

  • باغبان، ایران پیش‌بینی انطباق‌پذیری مسیر شغلی کارکنان مراکز صنعتی بر اساس مولفه‌های سرمایه‌ روان‌شناختی [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 19-30]

  • برجعلی، احمد تأثیرآموزش علاقه اجتماعی بر سبک‌زندگی نوجوانان قلدر و قربانی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 1-20]

  • بشارت، محمدعلی نقش واسطه‌ای استحکام من در رابطه بین ابعاد کمال‌گرایی و نشانه‌های اضطراب [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 1-18]

پ

  • پورسید، سید رضا تأثیرآموزش علاقه اجتماعی بر سبک‌زندگی نوجوانان قلدر و قربانی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 1-20]

  • پولادی، فرزانه پیش‌بینی گرایش به موسیقی بر اساس مؤلفه‌های معنا در زندگی و هیجان خواهی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 51-63]

ج

  • جعفری روشن، فریبا اثربخشی روان‌درمانی گروهی مثبت‌نگر بر تاب‌آوری، شادکامی و سلامت عمومی زنان دارای همسر وابسته به مواد مخدر [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 31-46]

ح

  • حسنی، مژگان بررسی ویژگی‌های روانسنجی و هنجاریابی مقیاس شکوفایی در دانش‌آموزان دختر پایه سوم دبیرستان [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 63-74]

  • حسین خانزاده، عباسعلی مقایسه توانایی خودتعیین‌گری و مولفه‌های آن در افراد با آسیب شنوایی، آسیب بینایی و بدون آسیب [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 67-80]

  • حسن زاده، سعید تأثیرآموزش مهارت مثبت‌نگری بر شادکامی و باورهای غیر منطقی دانش‌آموزان نابینا [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 21-34]

خ

د

  • دامغانیان، حسین تبیین مدل شایستگی‌های ارتباطی درون‌فردی تشویق‌کننده روابط مثبت و اثربخش در سازمان از دیدگاه خبرگان دانشگاهی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 19-38]

ذ

  • ذاکرفرد، منیرالسادات نقش تعدیلی ذهن‌آگاهی و پذیرش در پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی براساس کمال‌گرایی دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 49-66]

ر

  • رادمهر، پروانه اثربخشی درمان‌شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر بهبود حرمت خود در زنان مبتلا به بیماری عروق کرونر [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 67-78]

  • رحیمی، مهدی نقش عملکرد خانواده، دلبستگی به همسالان و عملکرد تحصیلی در پیش بینی شادکامی دختران نوجوان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 64-78]

  • رحیمی نژاد، پیمان اثربخشی برنامة بازآموزی اسنادی بر راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان و تاب‌آوری تحصیلی دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 51-66]

  • رشیدی کوچی، فریده نقش سرمایه‌های روان‌شناختی مثبت و عملکرد خانواده در پیش‌بینی شادکامی در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 79-95]

  • رضایی، علی محمد پیش‌بینی شادکامی زوجین بر اساس هوش معنوی و سبک‌های عشق‌ورزی: نقش واسطه‌ای سازگاری زناشویی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 79-95]

س

  • سجادیان، ایلناز اثر بخشی مداخله مثبت‌نگر گروهی بر بهزیستی روان‌شناختی، تاب‌آوری و شادکامی دختران نوجوان بی‌سرپرست [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 35-50]

  • سجادی نژاد، مرضیه السادات بررسی تحولی هوش معنوی از نوجوانی تا سالمندی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 1-18]

  • سید نوری، سیده زهرا مقایسه توانایی خودتعیین‌گری و مولفه‌های آن در افراد با آسیب شنوایی، آسیب بینایی و بدون آسیب [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 67-80]

  • سلطان زاده، شیدا پیش‌بینی انطباق‌پذیری مسیر شغلی کارکنان مراکز صنعتی بر اساس مولفه‌های سرمایه‌ روان‌شناختی [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 19-30]

  • سهرابی، فرامرز اثربخشی روان‌درمانی گروهی مثبت‌نگر بر تاب‌آوری، شادکامی و سلامت عمومی زنان دارای همسر وابسته به مواد مخدر [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 31-46]

ش

  • شجاعی، ستاره مقایسه توانایی خودتعیین‌گری و مولفه‌های آن در افراد با آسیب شنوایی، آسیب بینایی و بدون آسیب [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 67-80]

  • شریفی، سعید مقایسه توانایی خودتعیین‌گری و مولفه‌های آن در افراد با آسیب شنوایی، آسیب بینایی و بدون آسیب [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 67-80]

  • شریفی، مسعود اثربخشی برنامة بازآموزی اسنادی بر راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان و تاب‌آوری تحصیلی دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 51-66]

  • شکری، امید اثربخشی برنامة بازآموزی اسنادی بر راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان و تاب‌آوری تحصیلی دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 51-66]

ص

  • صالح زاده، مریم نقش عملکرد خانواده، دلبستگی به همسالان و عملکرد تحصیلی در پیش بینی شادکامی دختران نوجوان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 64-78]

ع

  • عابدی، احمد اثر بخشی آموزش هوش معنوی بر مؤلفه‌های بهزیستی ذهنی دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 47-62]

  • عابدی، محمدرضا پیش‌بینی انطباق‌پذیری مسیر شغلی کارکنان مراکز صنعتی بر اساس مولفه‌های سرمایه‌ روان‌شناختی [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 19-30]

  • عسکری زاده، قاسم پیش‌بینی گرایش به موسیقی بر اساس مؤلفه‌های معنا در زندگی و هیجان خواهی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 51-63]

  • علیزاده، حمید تأثیرآموزش علاقه اجتماعی بر سبک‌زندگی نوجوانان قلدر و قربانی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 1-20]

  • عماد، سعید نقش تعدیلی ذهن‌آگاهی و پذیرش در پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی براساس کمال‌گرایی دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 49-66]

غ

  • غلامعلی لواسانی، مسعود نقش واسطه‌ای استحکام من در رابطه بین ابعاد کمال‌گرایی و نشانه‌های اضطراب [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 1-18]

ف

  • فتح آبادی، جلیل اثربخشی برنامة بازآموزی اسنادی بر راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان و تاب‌آوری تحصیلی دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 51-66]

  • فرخی، نورعلی تأثیرآموزش علاقه اجتماعی بر سبک‌زندگی نوجوانان قلدر و قربانی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 1-20]

  • فرنام، علی تأثیر آموزش مثبت‌نگری در افزایش کیفیت و امید به زندگی در سالمندان [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 75-88]

  • فلاحی، معصومه نقش عملکرد خانواده، دلبستگی به همسالان و عملکرد تحصیلی در پیش بینی شادکامی دختران نوجوان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 64-78]

ق

  • قدم پور، عزت اله اثربخشی درمان‌شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر بهبود حرمت خود در زنان مبتلا به بیماری عروق کرونر [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 67-78]

  • قیروزی، محمدرضا نقش پیش‌بینی‌کننده هوش هیجانی و سبک‌های فرزندپروری ادراک‌شده در شادکامی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 39-50]

  • قمرانی، امیر اثر بخشی آموزش هوش معنوی بر مؤلفه‌های بهزیستی ذهنی دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 47-62]

ک

  • کاظمی، فرنگیس تأثیرآموزش علاقه اجتماعی بر سبک‌زندگی نوجوانان قلدر و قربانی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 1-20]

  • کبوتری اصفهانی، فائزه اثر بخشی آموزش هوش معنوی بر مؤلفه‌های بهزیستی ذهنی دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 47-62]

  • کرمانی مامازندی، زهرا پیش‌بینی شادکامی زوجین بر اساس هوش معنوی و سبک‌های عشق‌ورزی: نقش واسطه‌ای سازگاری زناشویی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 79-95]

گ

  • گشتاسبی، زهرا اثربخشی برنامة بازآموزی اسنادی بر راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان و تاب‌آوری تحصیلی دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 51-66]

  • گل پرور، محسن الگوی ساختاری تاثیر سرمایه روان‌شناختی بر موفقیت مسیر شغلی با توجه به نقش میانجی تعهد و رضایت [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 81-94]

م

  • محمدی، مهرنوش نقش پیش‌بینی‌کننده هوش هیجانی و سبک‌های فرزندپروری ادراک‌شده در شادکامی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 39-50]

  • محمدی فر، محمد علی نقش سرمایه‌های روان‌شناختی مثبت و عملکرد خانواده در پیش‌بینی شادکامی در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 79-95]

  • میرزایی، زینت الگوی ساختاری تاثیر سرمایه روان‌شناختی بر موفقیت مسیر شغلی با توجه به نقش میانجی تعهد و رضایت [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 81-94]

ن

  • نادی خوراسگانی، محمد علی بررسی ویژگی‌های روانسنجی و هنجاریابی مقیاس شکوفایی در دانش‌آموزان دختر پایه سوم دبیرستان [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 63-74]

  • نجفی، محمود نقش سرمایه‌های روان‌شناختی مثبت و عملکرد خانواده در پیش‌بینی شادکامی در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 79-95]

  • نیکدل، فربیرز نقش پیش‌بینی‌کننده هوش هیجانی و سبک‌های فرزندپروری ادراک‌شده در شادکامی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 39-50]

و

  • وطنی، صباح تأثیرآموزش مهارت مثبت‌نگری بر شادکامی و باورهای غیر منطقی دانش‌آموزان نابینا [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 21-34]

ه

  • هاشمی، سهیلا بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس خردمندی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 19-34]

  • هنرمندزاده، ریحانه اثر بخشی مداخله مثبت‌نگر گروهی بر بهزیستی روان‌شناختی، تاب‌آوری و شادکامی دختران نوجوان بی‌سرپرست [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 35-50]

ی

  • یزدانی زیارت، محمد تبیین مدل شایستگی‌های ارتباطی درون‌فردی تشویق‌کننده روابط مثبت و اثربخش در سازمان از دیدگاه خبرگان دانشگاهی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 19-38]

  • یزدان شناس، مهدی نقش رفتار سازمانی مثبت‌گرا در رابطه بین رهبری تحول‌آفرین و بدبینی کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 1-18]

  • یعقوبی، سهیلا نقش شفقت خود در پیش‌بینی بخشایشگری و همدلی در جوانان [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 35-48]

  • یوسف وند، لیلا اثربخشی درمان‌شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر بهبود حرمت خود در زنان مبتلا به بیماری عروق کرونر [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 67-78]